Reklamace - Jak postupovat

 

Vyzvedli jste si zboží a něco není v pořádku?

Neváhejte nás okamžitě kontaktovat přes e-mail reklamace@animerch.cz.
Do emailu uveďte Jméno a příjmení, číslo objednávky, popis závady / důvod reklamace a nejlépe i detailní fotografie závady.
Vaší reklamaci, co nejrychleji zpracujeme a vyřešíme.

Vady způsobené běžným opotřebením, nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat!

 

Za reklamaci nic platit nemusíte. Je úplně ZDARMA!

Během vyřizování reklamace vám do e-mailu pošleme štítek, který nalepíte na pečlivě zabalenou reklamovanou objednávku.
Reklamovaný balíček musí obsahovat veškeré příslušenství, které je součástí reklamovaného produktu.
Jakmile je vše opravdu pečlivě zabalené a štítek nalepený, tak stačí už jen zanést balík na nejbližší pobočku Zásilkovny.
Při podání zásilky NIC NEPLATÍTE, poštovné v tomto případě je ZDARMA.

 

Chcete ušetřit svůj čas při vyřizování reklamace? Podejte jí ONLINE!

Rychle, bezstarostně a přehledně - to je Online reklamace.
Ušetřete čas při sepisování reklamace a raději využijte náš Online formulář níže.

podat reklamaci online

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení