Reklamace - Jak postupovat
Vyzvedli jste si zboží a něco není v pořádku?
Neváhejte nás okamžitě kontaktovat přes e-mail reklamace@animerch.cz.
Do emailu uveďte Jméno a příjmení, číslo objednávky, popis závady / důvod reklamace a nejlépe i detailní fotografie závady.
Vaší reklamaci, co nejrychleji zpracujeme a vyřešíme.
Vady způsobené běžným opotřebením, nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat!
Za reklamaci nic platit nemusíte. Je úplně ZDARMA!
Během vyřizování reklamace vám do e-mailu pošleme štítek, který nalepíte na pečlivě zabalenou reklamovanou objednávku.
Reklamovaný balíček musí obsahovat veškeré příslušenství, které je součástí reklamovaného produktu.
Jakmile je vše opravdu pečlivě zabalené a štítek nalepený, tak stačí už jen zanést balík na nejbližší pobočku Zásilkovny.
Při podání zásilky NIC NEPLATÍTE, poštovné v tomto případě je ZDARMA.
Chcete ušetřit svůj čas při vyřizování reklamace? Podejte jí ONLINE!
Rychle, bezstarostně a přehledně - to je Online reklamace.
Ušetřete čas při sepisování reklamace a raději využijte náš Online formulář níže.