Reklamace - Jak postupovat

Pravidla pro reklamaci:

  • zboží nesmí být starší 2 let
  • zboží nesmí být poškozeno nevhodným používáním
  • vady způsobené běžným opotřebením není možné reklamovat

Reklamace snadno a rychle!

Není se zbožím něco v pořádku? Nemusíš se bát! Reklamaci vyřešíme snadno a rychle. Nejjednodušším způsobem je vyplnění online formuláře, který tě provede celým postupem. Až formulář odešleš, my na něj co nejdříve to bude možné (většinou v pracovní dny během 24 hodin), odpovíme a zašleme ti kód na ZDARMA zaslání Zásilkovnou.

Za reklamaci nic platit nemusíte. Je úplně ZDARMA!

Během vyřizování reklamace ti do e-mailu zašleme kód, který stačí nadiktovat obsluze na jakékoli pobočce Zásilkovny. Ta následně vyřeší zbytek za tebe. Reklamovaný balíček musí obsahovat veškeré příslušenství, které je součástí reklamovaného produktu. Nezapomeň ale kompletní produkt důkladně zabalit, ideálně do krabice. Do balíčku také prosím vlož papírek s číslem objednávky pro co nejrychlejší vyřízení.

Při podání zásilky tedy NIC NEPLATÍTE, poštovné v tomto případě je ZDARMA. (Neplatí u výměny velikosti)

Vyzvedl jsi zboží a něco není v pořádku?

Neváhej nás okamžitě kontaktovat přes e-mail reklamace@animerch.cz
Do emailu uveď jméno a příjmení, číslo objednávky, popis závady / důvod reklamace a nejlépe i detailní fotografie závady. Tvoji reklamaci, co nejrychleji zpracujeme a vyřešíme.