Vážení zákazníci,
v aktuální době se setkáváme s obrovským množstvím objednávek, které se snažíme co nejrychleji zpracovat. Je proto možné, že některé objednávky mohou mít pár dní zpoždění.
Děkujeme za pochopení.

Reklamace - Jak postupovat

 

Vyzvedli jste si zboží a něco není v pořádku?

Neváhejte nás okamžitě kontaktovat přes e-mail reklamace@animerch.cz.
Do emailu uveďte Jméno a příjmení, číslo objednávky, popis závady / důvod reklamace a nejlépe i detailní fotografie závady.
Vaší reklamaci, co nejrychleji zpracujeme a vyřešíme.

Vady způsobené běžným opotřebením, nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat!

 

Za reklamaci nic platit nemusíte. Je úplně ZDARMA!

Během vyřizování reklamace vám do e-mailu pošleme štítek, který nalepíte na pečlivě zabalenou reklamovanou objednávku.
Reklamovaný balíček musí obsahovat veškeré příslušenství, které je součástí reklamovaného produktu.
Jakmile je vše opravdu pečlivě zabalené a štítek nalepený, tak stačí už jen zanést balík na nejbližší pobočku Zásilkovny.
Při podání zásilky NIC NEPLATÍTE, poštovné v tomto případě je ZDARMA.

 

Chcete ušetřit svůj čas při vyřizování reklamace? Podejte jí ONLINE!

Rychle, bezstarostně a přehledně - to je Online reklamace.
Ušetřete čas při sepisování reklamace a raději využijte náš Online formulář níže.

podat reklamaci online